Een goed begin is het halve werk

Een goed begin is het halve werk

Foto: Rob Belterman / Facebook Rob Belterman

Foto Rob Belterman

Op Maandag 2 januari begonnen wij het nieuwe jaar fris en gezellig. ROOD ( jongeren in de SP) organiseerde voor ROOD, SP leden en geïntereseerden een nieuwjaarsborrel. Er was een mooie opkomst en we begonnen de avond met koffie en thee. Een chocolaatje en lekkere appelflap mochten zeker niet ontbreken. Een ieder had iets lekkers meegenomen om de feestvreugde te verhogen en na het afsteken van twee vuurpijlen werd het jaar symbolisch geopend, klonken de glazen met bier, wijn en fris onder het genot van de vele meegebrachtte hapjes. Naast alle luchtige en gezellige gesprekken werd er natuurlijk alweer druk gebrainstormed voor komende acties en vergaderingen. Want ook met een glas in de hand gaan ROOD en SP Zuidplas strijdbaar het nieuwe jaar in. We hopen dat ons werk vruchten af mag werpen, zowel in ons leden aantal bij ROOD, als in onze afdeling en bij de verkiezingen van de SP. Lijkt het u/jou ook leuk om een vergadering bij te wonen en je in te zetten voor een beter Nederland? Neem dan contact op met één van onze contactpersonen en help mee. 2017 is ons jaar!