bezoeken

16 november 2015

SP Zuidplas/Gouda organiseren middag met Sharon Gesthuizen

Foto: SP

Zondag 22 november komt kandidaat-partijvoorzitter Sharon Gesthuizen naar Zuidplas/Gouda voor een bijeenkomst over haar kandidaatschap voor Partijvoorzitter. Sharon heeft zich de afgelopen jaren als Kamerlid ingezet voor de vluchtelingen en oa de postbode en heeft zich nu gekandideerd als partijvoorzitter voor het aankomende SP congres. Op de bijeenkomst zal onder andere besproken worden waarom sharon kandidaat is geworden en wat haar visie is over de toekomst van de SP.

7 september 2015

SP Kamerlid Smaling bezoekt Zuidplas

Op vrijdag 11 september brengt SP Tweede Kamerlid van de SP Eric Smaling een werkbezoek aan de afdeling Zuidplas. Na ontvangt om 13 uur zal hij gaan kijken in de polder op diverse plekken. Hierbij wordt hij vergezeld door onder andere wethouder André Muller en fractievoorzitter Jan Baas. Thema's
van het bezoek is de ontwikkeling Zuidplaspolder, de goede afvalscheidingcijfers van Zuidplas en de slappe bodemproblematiek in Moordrecht en Nieuwerkerk.

7 september 2015

SP Zuidplas steunt Politie in CAO strijd

Foto: Rob Belterman

Op de politiepost van Zuidplas/Waddinxveen werd blij verrast gereageerd op de fraaie slagroomtaart die fractievoorzitter Jan Baas en afdelingsvoorzitter Roy Korbijn namens SP Zuidplas op een ludieke manier kwamen aanbieden afgelopen maandag. Als tijdstip werd bewust gekozen voor de maandag briefing zodat zoveel mogelijk agenten konden genieten van gebak bij de koffie.