Kom 31 mei naar de SP-ledendag in Burgers' ZOO

18 mei 2015

Kom 31 mei naar de SP-ledendag in Burgers' ZOO

Foto: SP

Op zondag 31 mei zijn alle SP-leden van harte welkom op de feestelijke ledendag. Dit jaar wordt deze gehouden in Burgers' Zoo in Arnhem. Vanaf 11.00 uur is iedereen welkom op het speciale SP-festivalterrein naast de ingang van het dierenpark. Van 11.30 uur tot 12.30 uur is daar een leuk programma met muziek, cabaret, Jan Marijnissen, stands en nog veel meer. Daarna heb je de tijd om Burgers' Zoo te bezoeken, of je kunt deelnemen aan diverse debatten.

Om 16.00 uur start op het festivalterrein de finale met muziek en natuurlijk SP-leider Emile Roemer. Om 17.00 uur is het afgelopen. Natuurlijk is ROOD ook aanwezig! Kaarten voor de hele dag, inclusief entree voor Burgers’ Zoo, kosten slechts 7,50 euro voor volwassenen en 5 euro voor kinderen van 4 t/m 9 jaar. Kinderen onder de 4 jaar mogen gratis naar binnen. Bestel kaarten voor de ledendag op SPNET. Je kaarten worden dan opgestuurd naar het adres dat in de ledenadministratie bekend is.