LINKS DUEL VOOR HET GOEDE DOEL

23 februari 2014

LINKS DUEL VOOR HET GOEDE DOEL

Op zaterdag 1 maart gaan de linkse partijen in Zuidplas  SP en PvdA/Groen Links het duel aan met elkaar. Beide partijen gaan om 12 uur in Zevenhuizen op de pedalen staan van hun bakfietsen om de strijden wie het eerste in Nieuwerkerk aan den Ijssel zal aankomen. Het hoofddoel van beide partijen dat ze op deze manier twee belangrijke initiatieven willen sponsoren : Zuidplas helpt en Camino.

“Beide partijen hebben een bakfiets om duurzaam de campagne in te gaan, als teken van hoe beide partijen duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan. Daarnaast willen we het belangrijke werk van Zuidplas helpt ondersteunen en dat hopen we door sponsering voor elkaar te krijgen” legt lijsttrekker Pieter Beeldman van PvdA/GL uit.

SP-er Muller vult hem aan “Het is belangrijk dat we als sociale partijen samen optrekken om te voorkomen dat armoede verder groeit. Daarom een duel maar wel met een knipoog!”.  De SP probeert sponsering voor stichting Camino binnen te krijgen. Camino is een initiatief voor een inloophuis voor kankerpatienten.

De winnaar zal zo rond half 1 op het raadhuisplein worden verwacht.