Open avond SP in Zevenhuizen

10 februari 2012

Open avond SP in Zevenhuizen

De SP in Zuidplas houdt op dinsdagavond 21 februari een open avond voor leden en geïnteresseerden in La Baraque in Zevenhuizen. Tijdens deze avond wil de partij in gesprek met de inwoners om te horen wat er speelt. Daarnaast kunnen inwoners ook kennis maken met de mensen van de afdeling Zuidplas. De avond is voor inwoners van Zevenhuizen, Moerkapelle en Oud Verlaat en start om 20:00 uur.

“De SP komt vaak op straat en in de buurt met inwoners in gesprek. Via deze open avonden willen we kijken of we dit nog meer kunnen uitbreiden. Daarnaast willen we ook onze leden lokaal beter te zien te bereiken. Sommige willen wel naar de bijeenkomsten in Nieuwerkerk komen maar in de avonduren is dat een wereldreis met het huidige openbaar vervoer vanuit Zevenhuizen of Moerkapelle” licht afdelingsvoorzitter Lydia Reicher de avond toe.

Naast afdelingsvoorzitter Lydia Reicher zijn ook raadslid André Muller en enkele commissieleden uit de fractie ook aanwezig. “voor ons werk is het belangrijk om juist zo veel mogelijk ook naar onze inwoners te luisteren en dat mee te nemen in onze afwegingen. Omdat we nog niet zo groot zijn in Zevenhuizen hoop ik via deze avond meer details te vernemen” aldus Muller.

De SP hoopt dat er een lokale werkgroep ontstaat. Als deze avond aanslaat zal er een periodiek vervolg op komen, mogelijk nog verder uitgesplitst naar de dorpen. Na Zevenhuizen zal ook op zeer korte termijn een avond worden gehouden in Moordrecht. Naast deze avonden zijn ook de afdelingsvergaderingen van de SP openbaar in Nieuwerkerk aan den IJssel, data staan op zuidplas.sp.nl.