STEM VANDAAG OP DE PARTIJ WAAR U DONDERDAG OOK NOG WAT AAN HEEFT, STEM SP

18 november 2009

STEM VANDAAG OP DE PARTIJ WAAR U DONDERDAG OOK NOG WAT AAN HEEFT, STEM SP

De afgelopen weken heeft de Zuidplas flink in de belangstelling gestaan. Zelfs van Haagse politici en onze minister Balkenende. Die belangstelling kunnen we de komende tijd goed gebruiken, de fusie zal in 2010 nog heel wat voeten in de aarde hebben. De Nieuwe raad zal de financiën snel op orde moeten hebben voor een goed overzicht. Verder moeten er een aantal zaken geharmoniseerd worden zoals de lokale belastingen en de WMO, dat zal nog een hele klus worden. Bovenal staan er de komende tijd flinke bezuinigingen aan te komen. Dus laten we hopen dat die belangstelling vanuit Den Haag ook “morgen” nog bestaat.

Dat vraagt veel van de politiek en de nieuwe raad, vooral visie en daadkracht en daar wil de SP zijn steen aan bijdrage door een actieve rol in de gemeenteraad te spelen en liefst ook in het college, maar daar hebben we uw stem hard bij nodig. ZORG VOOR EEN FRISSE WIND IN DE ZUIDPLAS, STEM SP. Van ons mag u wel linksaf….

Evert Knoester
Lijsttrekker SP-Zuidplas