SP met Touringcar, muziek en veel mensen op laatste campagnezaterdag

15 november 2009

SP met Touringcar, muziek en veel mensen op laatste campagnezaterdag

De SP Zuidplas was gisteren actief in de kernen van de Zuidplas. In de Reigerhof in Nieuwerkerk aan den IJssel was de kraam al om 8 uur opgebouwd en de hele dag werden hier tomaten, tomaatsponsjes en flyers uitgedeeld. In Moordrecht stond de bakfiets al om 10 uur tussen de andere partijen en om 11 uur kwam ook de SP touringcar om de campagne te ondersteunen.
SP met muziek en bakfiets in Moordrecht

Naast de lokale campagne was Tweede Kamerlid Fons Luijben handtekeningen aan het ophalen voor de actie 65BLIJFT65 omdat de strijd nog niet gestreden is. Luijben deed dit in Moordrecht en in Nieuwerkerk aan den IJssel
Tweede Kamerlid Fons Luijuben in gesprek over de AOW leeftijd

Op de verkiezingsmarkt in de Reigerhof was het druk en aan het einde van de dag waren alle tomaatsponsjes op. Gelukkig kon er nog een voorraad aangesleept worden uit Moordrecht. Naast de sponsjes werden er ook echte tomaten uitgedeeld en de zwevende kiezer kon dus in de Reigerhof een aardige fruitmand verzamelen bij alle partijen.
verkiezingsmarkt Reigerhof, gezellig druk

De SP was ook op pad met een touringcar van de partij waarmee diverse plaatsen werden aangedaan. Deze bus ging van Moordrecht naar Nieuwerkerk door naar Zevenhuizen.
SP bus op de dijk tussen Moordrecht en Nieuwerkerk

In Zevenhuizen stond de SP met de PvdA en Gemeentebelangen voor de C1000 in de dorpsstraat om ook hier tomaten en de tomaatflyer uit te delen: