SP Zuidplas deelt 60 liter soep uit op kerstmarkten

14 december 2008

SP Zuidplas deelt 60 liter soep uit op kerstmarkten

De SP in de Zuidplas heeft op de kerstmarken in Nieuwerkerk, Zevenhuizen en Moordrecht 60 liter tomatensoep uitgedeeld aan de bezoekers van deze markten. Hiermee wilde de jongste politieke partij in het gebied kennis maken met de inwoners van de dorpen. Aangezien het nogal fris was tijdens de markten werd de warme soep erg gewaardeerd. Alleen in Nieuwerkerk moest men door de hevige regenval eerder stoppen.

“Op deze manier konden we goed kennis maken met de inwoners, zeker in Zevenhuizen en Moordrecht waar we nog niet zo actief waren. In Nieuwerkerk is men ons al vaker tegen gekomen. De zeer positieve reacties die we ontvangen waren hartverwarmend! “ vertelt bestuurslid Diny Borrmann die alle avonden van de partij was. “Ondanks de kou en griepgevallen hebben we met een grote groep vrijwilligers kunnen staan en daarmee veel mensen kunnen bereiken. We zullen de aankomende tijd nog vaker op dit soort evenementen te vinden zijn” vult Jan Baas haar aan.