Heel Zuidplas een folder!

19 maart 2018

Heel Zuidplas een folder!

"Onzettend trots ben ik op de vrijwilligers van onze afdeling, die in kou, storm en regen brievenbussen hebben afgelopen."

Om een slag om de arm te houden; natuurlijk is niet letterlijk heel Zuidplas gefolderd. Sommige huizen staan net over de grens van de gemeente, liggen erg afgelegen of hadden een onvindbare brievenbus. Toch hebben we de afgelopen weken geprobeerd zo dicht mogelijk bij ons doel te komen: iedere inwoner een verkiezingskrant geven. Normaal gesproken worden de huizen in de polder, met lange afstand tussen de huizen, als eerste overgeslagen. Deze straten zijn met de auto niet te doen en zelfs met de fiets kosten ze veel tijd. Maar bij deze verkiezingen waren juist de woningen in de polder belangrijk! Daar wonen namelijk de mensen die als het tegenzit straks uitkijken op een nieuw dorp in plaats van de mooie groene velden. Om die reden zijn deze keer ook zuideinde, noordeinde, tochtwegen en knibbelweg voorzien verkiezingskrant met als kop: Handen af van de polder!

Hebt u onze folder niet ontvangen en wenst u deze alsnog te krijgen? Neem contact met ons op!

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.